۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۴۶

برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراعت در شهرستان کیار تدوین شد

برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراعت در شهرستان کیار تدوین شد

کیار - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار از همکاری این اداره با مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در اجرای بهتر طرح غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحمن تیموری در جمع مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بویژه در فصل تابستان از اهمیت ویژه‌ای برخودار است که بر همین اساس برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی را با همکاری کانون‌های مساجد در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: بررسی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، تبیین طرح چهره‌ به چهره، بررسی فعالیت‌ها و مشکلات کانون‌های مساجد شهرستان و تلاش در راستای هماهنگی هرچه بیشتر در این خصوص و استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های فرهنگی مساجد از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز در این نشست اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مؤثر و مفید در جامعه از مهمترین عواملی است که در نزد خداوند از اجر و پاداش بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام مراد یوسفی بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مؤثر در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود امسال کلاس‌های طرح اوقات فراغت با کیفیت بهتری برگزار شوند که برای همین منظور در پایان فصل تابستان هریک از کانون‌های فرهنگی هنری را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

کد خبر 1334305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha